㋡ mini ㋡
☼...We しѺ√乇 Summer ...☼

اصفهانی و سرعت زیاد !!!!  

 
اصفهانيه داشته توي اتوبان با سرعت ۱۸۰ كيلومتر در ساعت مي رفته كه پليس با دوربينش شكارش مي كنه و ماشينشو متوقف مي كنه. پليسه مياد كنار ماشينو ميگه: گواهينامه و كارت ماشينو بدين. اصفهانيه ميگه: منگواهينامه ندارم. اين ماشينم مالي من نيست. كارتا ايناشم پيشي من نيست. من صَحَبي ماشينا كُشتم آ جنازشا انداختم تو صندق عقب. حالاوَم داشتم ميرفتم از مرز فرار كنم، شوما منا گرفتين. پليسه كه حسابي حيرت زده شده بوده بيسيم ميزنه به فرمانده اش و عين قضيه رو تعريف مي كنه و درخواست كمك مي كنه. فرمانده اش هم ميگه تو كاري نكن من خودم دارم ميام. فرمانده دراسرع وقت خودشو به محل ميرسونه و به راننده اصفهاني ميگه: آقا گواهينامه؟ اصفهانيه گواهينامه اش رو از تو جيبش در مياره ميده به فرمانده. فرمانده ميگه: كارت ماشين؟ اصفهانيه كارت ماشين كه به نام خودش بوده رو از تو جيبش در مياره ميده به فرمانده. فرمانده ميگه: در صندوق عقبو باز كن. اصفهانيه درو باز ميكنه و فرمانده ميبينه كه صندوق هم خاليه. فرمانده كه حسابي گيج شده بوده، به اصفهانيه ميگه: پس اين مأمور ما چي ميگه؟! اصفهانيه ميگه: چي ميدونم، والا جناب سرهنگ! حتماً الانم ميخاد بگدمن داشتم ۱۸۰ تا سرعت ميرفتم؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 13:5 توسط ♣ Mini girl ♣
Flying Icon

انتخاب بهترين وبلاگ ماه

Get a Glitter Calendar Click Here
Wild Dancing Thanksgivng Turkey

دریافتــ کد موســــ

کد های زیبا ساز شکر و نمک:http://xx-lover-xx.LOXBLOG.COM/

牡丹とみかん

Lioc English
Image by Cool Text: Logo and Button Generator - Create Your Own Logo For fun
Mini Web
Image by f="http://cooltext.com">Cool Text: Logo and Button Generator - Create Your Own Logo

Mini Web

کد هدایت به بالا

آیلار دیزاین

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

کد ِکج شدَنِ تَصآویر

Mini....Web♥ click fast♥